گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

نظر یکی از همراهان کپی تریدینگ مارکت نیوبی | نظری عجیب اما واقعی!!

نظر یکی از همراهان کپی تریدینگ مارکت نیوبی| نظری عجیب اما واقعی!
نظر یکی از همراهان کپی تریدینگ مارکت نیوبی | نظری عجیب اما واقعی!!

 

سلام من مهراب هستم و عاشق اینم که سرمایم بیشتر و بیشتر شه واسه همین پیوسته به دنبال راه‌های متنوع و البته امن هستم. معاملات در بازار بزرگ فارکس همیشه برام اون جایی بود که می‌خواستم واردش بشم و ازش سود کسب کنم، تبلیغات زیادی راجب این بازار دیده بودم و حسابی تحقیق کردم، اما هرگز وقت یاد گیری نحوه پیچیده معاملات در این بازار جهانی و پر سود رو نداشتم.

یه روز تو یوتیوب یه ویدیو با این عنوان دیدم که نوشته بود”با معاملات در فارکس شبا در خواب هم پول دربیارید” صادقانه بگم اولش برام یه شعار تبلیغاتی تکراری بود. اما وقتی ویدیو رو تماشا کردم ، محتوا و صداقتی دیدم که جذبم کرد تا بعدیشم ببینم.

دیدم تمام آموزش‌هایی که می‌خواستم و دسترس نبود همش یه جا اینجا قرار داره و تمام صحبت‌ها از یه همکاریه دو سر برده. کپی تریدینگ چیزی بود که واقعا نظر منو جلب کرد چون به من این امکان رو میداد وارد این بازار جهانی شم و سود بری کنم،کار را هم بسپارم دست کاردان.

درست مثل وقتی که ماشینم خراب میشه میبرمش پیش متخصص، اون ماشینم رو تعمیر میکنه منم اجرتش رو پرداخت میکنم. ترس اجازه نمیداد. ترس کلاه برداری بودن یا نابودی سرمایم. اما دوستان این ترس از عدم آگاهی من بود چون به مدت ۶ماه تیم مارکت نیو بی رو دنبال کردم٫ معاملات و سود‌های ماهانشون رو زیر نظر گرفتم و سر انجام دیدم ریسک این‌کار به شدت پایینه بنابراین این همکاری و سرمایه‌گذاری را شروع کردم.

الان چهارمین ماه سرمایه گذاریمه و بیش از 24٪ سود خالص به اصل پولم اضافه شده. بدون اینکه هیچ کاری کنم. شد همون شعاری که خوندم” در خواب هم به دلار پول در بیارید” اصل سرمایم هم که به دلاره و نگران نیستم. هر ماه مثل یه قلک پول میریزم تو حسابم و کیف میکنم از این سودهای ماهانم.

در پایان شکر خدا میکنم که تو بچه‌های ایرانی چنین تیم صادق و مجربی وجود داره و چه پشتیبانی هماهنگ و همیشگی دارن این بچه‌ها. ممنونم از تیم مارکت نیوبی به امید ادامه این روند پر سود.

برای پیوستن به کپی تریدینگ مارکت نیوبی و کسب درآمد دلاری به صفحه کپی تریدینگ مارکت نیوبی سر بزنید.