گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

شروط مهم معامله گر سیستم کپی تریدینگ برای سرمایه گذاران!

​​​​​​انواع شروط حساب های کپی تریدینگ
انواع شروط حساب های کپی تریدینگ

 

معامله‌گر منتخب می‌تواند شروطی را برای سرمایه‌گذاران بگذارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

حداقل مدت زمان سرمایه‌گذاری(Period): هر معامله‌گر بنا بر استراتژی مورد نظر خود، ممکن است یک سری شرایط خاص را برای سودآوری سرمایه‌گذاران مشخص کند. به عنوان مثال ممکن است یک معامله‌گر نوع معاملاتش به شکلی باشد که به‌طور متوسط هر معامله اش برای سودآوری به یک هفته زمان نیاز داشته باشد. برای همین موضوع، در شروط سرمایه‌گذاری یک گزینه برای حداقل پریود سرمایه‌گذاری مشخص می‌کند که سرمایه‌گذار باید حداقل آن زمان را برای دادن فرصت معامله به معامله‌گر صبر کند.

اگر بخواهد قبل از این دوره اتصال حساب خود را قطع کند، باید مبلغی به‌عنوان جریمه بپردازد. (معمولا حدود دوره پریود برای استرتژی‌های مختلف یک هفته است)

حداقل سرمایه: نکته دیگری که معمولا جز شروط برای سرمایه‌گذاران برای حساب‌های کپی تریدینگ تعیین می‌شود، حداقل میزان سرمایه‌گذاری است. که با توجه به میزان ریسک و آن‌چه که معامله‌گر تعیین می‌کند باید از طرف سرمایه‌گذار رعایت شود. به‌عنوان مثال معامله‌گر اعلام می‌کند که حداقل مبلغ برای سرمایه‌گذاری و کپی کردن ۱۰۰۰ دلار است. در این‌صورت شما باید حداقل در حساب خود ۱۰۰۰ دلار موجودی داشته باشید تا بتوانید با وصل شدن به حساب اصلی معاملات آن را کپی کنید.

میزان درصد مشارکت در سود: سرمایه‌گذاران بعد از بررسی لیست معامله‌گران مختلف و شرایط آن‌ها تصمیم می‌گیرند که در این حساب سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. فرض کنید پس از انتخاب بهترین کپی تریدر از سوی سرمایه‌گذار و اتصال حساب به وی، معامله‌گر شروع به معامله می‌کند. و بعد از مدتی به میزان ۵۰% سود می‌کند. همه این مقدار سود مربوط به سرمایه‌گذار نمی‌شود و درصدی که از قبل در شروط معامله‌گر مشخص شده باید از مبلغ کل سود کسر شود که به‌عنوان میزان درصد مشارکت در سود تعریف می‌شود.