گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ چیست؟
کپی تریدینگ چیست؟

 /

در معنای ظاهری کلمه به وضوح آشکار است که نوعی کپی برداری در میان است. اما این کپی برداری کمی متفاوت است. در هر کاری تا حرفه ای شدن باید زمان بگذرد و افراد بی تجربه و کم تجربه با الگو برداری از کسانی که حرفه ای هستند، به پختگی دست یابند.

تجارت کردن نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. افراد تازه کار در تجارت، بیشتر نیازمند الگو برداری یا کپی برداری از افراد حرفه ای هستند. این کپی برداری که به صورت کامل از تریدرهای موفق صورت می پذیرد، کپی تریدینگ یا در اصطلاح انگلیسی آن copy trading نام دارد.

روش کپی تریدینگ در برخی از بروکرها قابلیت اجرا دارد و روشی نسبی برای یادگرفتن و شروع فارکس است. در این روش فرد تازه کار میتواند با اتصال اکانت خود به اکانت تجاری تریدرحرفه ای ، در انتخاب معاملات مشابه شخص حرفه ای عمل نماید و استراتژی او را در این کار همراهی خواهد نمود.

از جمله مزایای روش معاملات رونویس یا همان کپی تریدینگ برای افراد تازه وارد، کنترل معاملات، تعیین حد ریسک، لغو درخواست و برداشت وجوه و موارد مشابه این موارد می باشد. در روش کپی تریدینگ چنانچه شخص سیگنال دهنده سود کند شما هم سود میکنید و اگر آن شخص ضرر کند شما نیز ضرر خواهید کرد.