گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

انجمن MQL5 چیست؟ | معرفی امکانات سایت MQL5

انجمن MQL5 یک صفحه آنلاین است که سرویس های بیشماری را به استفاده کنندگان متاتریدر، پیشنهاد می دهد. می توانید از ربات های معاملاتی پیش ساخته استفاده کنید  و از بانک اطلاعاتی برنامه نویسان برای ایجاد اندیکاتور یا استراتژی خود و همچنین از دستورالعمل های دسترسی به نسخه آزمایشی استراتژی های معاملاتی و موارد دیگر بهره مند شوید:

  • MQL5 یک فضای آنلاین برای بررسی ربات های معاملاتی و اندیکاتورهای تکنیکال، با بیش از 10،000 برنامه تجاری برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر است. این موارد را می توان قبل از خرید به طور رایگان در نسخه آزمایشی استراتژی MQL5 امتحان کرد. همچنین در ادامه می توانید از طریق پلتفرم متاتریدر، به آن دسترسی پیدا کنید.
  • شبکه کلاد MQL5: این شبکه ، از طریق پردازش هزاران رایانه در سراسر جهان، امکان دسترسی به بهینه سازی سریع توسط ربات های معاملاتی را فراهم می آورد.
  • کد بیس: این بخش، به کاربران اجازه می دهد تا هر کد جدیدی را که در کد بیس در بخش مجموعه MQL5 منتشر می شود را دانلود کنند ، به این معنا که کد به طور خودکار در فهرست صحیح قرار می گیرد، گرد آوری می شود و به معامله گر اجازه می دهد تا آن را فقط از پنجره جستجوی متا تریدر اجرا کند.
  • سیگنال های MQL5: ارائه دهندگان سیگنال معاملاتی را پیدا کنید، مشترک شوید و سیگنال های آنها را مستقیماً در پلتفرم خود دریافت کنید یا در اکانت خود کپی کنید.
  • فروم MQL5: معامله گران می توانند، فروم MQL5 را مشاهده کنند تا درباره سیستم های معاملاتی بحث کنند، مهارت های برنامه نویسی MQL5 را ارتقا دهند ، عضو گروه های مختلف گفتگو شوند و سوالات خود را بپرسند.