گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

در حال حاضر، چه احساسات و اخباری قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داده است؟

 در حال حاضر، چه احساسات و اخباری قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داده است؟


 

اقتصاد ایالات متحده در حالی که سایر کشورها از پیامدهای سیاست پولی محدود کننده رنج می برند، انعطاف پذیر است.

تقاضای قوی برای بخش خدمات ایالات متحده می تواند به فدرال رزرو اجازه دهد تا درها را برای تشدید بیشتر سیاست باز نگه دارد.
 

قیمت طلا نزدیک به پایین‌ترین سطح شش روزه خود تثبیت می‌شود و همچنان در معرض سقوط بیشتر قرار دارد زیرا سرمایه‌گذاران به تامین مالی دلار آمریکا به دلیل اقتصاد ضعیف جهانی ادامه می‌دهند.
 

سرمایه گذاران منتظر داده های مربوط به هزینه های کار واحد در سه ماهه دوم و مدعیان بیمه بیکاری هستند که در ساعت 16:00 به وقت تهران منتشر خواهد شد.
 

همچنین سرمایه گذاران منتظر سخنرانی چند تن از مقامات فدرال رزرو در اواخر روز جاری خواهند بود؛ در این بین : آسستان گولسبی، رئیس بانک فدرال رزرو شیکاگو، جان سی ویلیامز، رئیس بانک فدرال رزرو نیویورک، و رافائل بوستیک، رئیس بانک فدرال رزرو آتلانتا، می توانند نوسانات شدیدی را در بازار ایجاد کنند و به مسیر روزهای آینده جهت بدهند.
 

در شرایطی که اقتصادهایی مانند بریتانیا و منطقه یورو به دلیل سیاست های پولی سخت و فشارهای تورمی بالا با مشکل مواجه هستند و چین با خطرات کاهش تورم مواجه است، اقتصاد ایالات متحده همچنان انعطاف پذیر است. انتظار می رود که اقتصاد ایالات متحده از رکود اجتناب کند.
 

تقاضای شدید برای خدمات ترس از رکود در اقتصاد ایالات متحده را کاهش می دهد، اما می تواند به افزایش انتظارات تورمی مصرف کننده نیز کمک کند. این به فدرال رزرو اجازه می دهد تا درها را برای تشدید بیشتر سیاست باز نگه دارد.
 

البته در همین حال کتاب بژ بانک فدرال رزرو که در روز چهارشنبه منتشر شد، گزارش داد که اقتصاد در چند هفته گذشته با سرعت معتدلی رشد کرده است، فشارهای تورمی کاهش یافته و رشد نیروی کار پایین مانده است.
 

سوزان کالینز، رئیس فدرال رزرو بوستون، درباره چشم انداز نرخ بهره گفت که اقدامات بعدی بر اساس داده های دریافتی خواهد بود. کالینز انتظار کاهش رشد در ماه های آینده را دارد و گفت که بانک مرکزی از مهار تورم فاصله زیادی دارد.
 

احساسات بازار همچنان ضعیف است زیرا صادرات چین در ماه اوت به میزان قابل توجهی کاهش یافت که نشان دهنده آسیب پذیری بیشتر در اقتصاد چین است.
 

این فلز گرانبها اکنون برای خارج شدن از مسیر نزولی باید بالای سطح 1920 دلار تثبیت شود اما اگر به زیر 1916 برود و بتواند در آنجا باقی بماند؛ مسیر برای نزول بیشتر هموار خواهد شد.
 

 
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط و فقط جنبه آموزشی دارد و به هیچ عنوان توصیه برای خرید و فروش در بازارهای مالی نیست.تمام معاملات و سرمایه گذاریهای خود را با پذیرش ریسک از جانب خودتان به عهده بگیرید.