گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

معرفی کتاب تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی؟

معرفی کتاب تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی؟

 

 

جالب است بدانید که در کتابی که ما نیز از این پس به دلیل شناخته شدن این کتاب آن را کتاب تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی؟ می‌نامیم، فقط در فصل اول اشاره کوتاهی به تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال شده است و کتاب هیچ ارتباطی به تحلیل بنیادی یا تکنیکال ندارد!

 

     این کتاب در زمینه آموزش مهارت‌های روانشناختی لازم برای کـسب سود مستمر در بازار است وبه شما آموزش می‌دهد که چگونه با کنترل ذهن به سود مستمر در بازار فارکس و بورس دست پیدا کنید و با بررسی عقاید و اندیشه‌های معامله‌گران بهترین روش تحلیل را پیدا کنید.

 

درباره‌ی مولف کتاب تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی؟

     مارک داگلاس یکی از مهم‌ترین افراد حوزه روانشناسی بازارهای مالی و مدیر عامل شرکت Trading Behavior Dynamics است. او برنامه‌هایی را تدوین کرده و معامله‌گران زیادی در سطوح معاملاتی مختلف را در زمینه چگونگی دستیابی و حفظ ذهنیت یک معامله گر موفق آموزش داده است. او همچنین نویسنده کتاب‌های معامله‌گر منضبط، درست معامله کنیم، معامله‌گری با ضمیر ناخودآگاه و … است.

 

    مارک داگلاس در سال ۲۰۰۰ کتاب تجارت در منطقه را نگاشته است. او در سن ۶۷ سالگی از دنیای فیزیکی رخ بر بست و کتاب‌های خود را به جای گذاشت که به بسیاری از معامله‌گران در بازی ذهنی تجارت کمک کرد و همچنان نیز مفید است.


به نظر شما مطالع کتاب چه تاثیری در فرآیند موفقیت ما در بازارهای مالی یا حتی عرصه های مختلف زندگی می گذارد؟