گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در بورس نیویورک

 

مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در بورس نیویورک

مزایای سرمایه‌گذاری در بورس نیویورک

۱. بورس نیویورک در طول زمان رشد داشته و پیش‌بینی می‌شود که این رشد همچنان ادامه داشته باشد. بنابراین، بورس نیویورک گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

۲. سرمایه‌گذاری در بورس نیویورک این امکان را به شما می‌دهد که سهامدار شرکت‌های بزرگ و سودساز آمریکایی، آسیایی و اروپایی شوید. این شرکت‌ها سالیانه سود سرشاری را نصیب سهامداران خود می‌کنند.

۳. بورس نیویورک در مقایسه با بورس بسیاری دیگر از کشورهای جهان از ثبات بیشتری برخوردار است.

۴. سرمایه‌گذاری در بورس آمریکا به واحد دلار آمریکا صورت می‌پذیرد. به دلیل ارزندگی دلار نسبت به ریال، سود حاصل از معامله در بورس آمریکا، سرمایه‌گذاری امن و پربازدهی محسوب می‌شود.

 

معایب سرمایه‌گذاری در بورس نیویورک

۱. به دلیل تحریم‌ها، نحوه فعالیت ایرانیان در بروکرهای خارجی از طریق هویت جعلی امکان‌پذیر است که خود یک ریسک محسوب می‌شود.

۲. برای فعالیت در بورس نیویورک، دانستن زبان انگلیسی و اصطلاحات این بازار، یک مزیت بزرگ است و در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط کافی نداشته باشید ممکن است با مشکل مواجه خواهیدشد.

۳. از آنجایی که برای ایجاد اکانت و حساب بین‌المللی برای ایرانیان مشکلات و موانعی وجود دارد، بسیاری از افراد و شرکت‌های سودجو از این موقعیت سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

۴. از آنجایی که در بازارهای جهانی از جمله بازار بورس نیویورک، انواع مردم از ملل و فرهنگ‌های مختلف حضور دارند، پیش‌بینی رفتار معامله‌گران کمی دشوار است.