گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

استراتژی های معاملاتی کپی تریدینگ

استراتژی های معاملاتی کپی تریدینگ

 

مهم است که در نظر بگیرید، استراتژی معاملاتی شما چگونه با استراتژی ارائه دهندگانی که می خواهید کپی کنید مطابقت دارد. این امر به شما اطمینان می دهد که تفاوت عمده ای در تحمل ریسک وجود ندارد. 

ملاحظات مهم استراتژی انتخابی عبارت است از:

میزان ریسک پذیری. میزان ریسک پذیری خود را کم کنید و تصمیم بگیرید که چقدر نوسانات بازار را قبول دارید و چه هشدارها و ابزارهایی را برای مدیریت ریسک خود در نظر گرفته اید.

انتخاب مارکت یا بازار معاملاتی. می خواهید در چه بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید؟ فارکس ، سهام ، شاخص ها ، کالاها و ارزهای رمزنگاری شده همه بازارهای محبوبی هستند. مهم این است که در چه بازاری می خواهید پول خود را سرمایه گذاری کنید.

انعطاف پذیری سیستم معاملاتی. چقدر می خواهید بر سرمایه خود کنترل داشته باشید؟ سیستمهای کپی ثابت و کاملاً خودکار معاملات را با حداقل ورودی کنترل می کنند. کسانی که خواهان نفوذ و کنترل بیشتری هستند ممکن است بخواهند یک سیستم بازتر و انعطاف پذیرتر را انتخاب کنند. 

تحقیقات کافی. در کپی تریدینگ این خطر وجود دارد که مشتریان قبل از سرمایه گذاری مبالغ هنگفت، دقت لازم را انجام ندهند. مهم است که نه تنها قبل از ثبت نام در مورد ارائه دهندگان تحقیق کنید، بلکه به طور مرتب بر عملکرد معاملات نظارت کنید.

لوریج یا اهرم. معاملات اهرم دار در فرایند کپی تریدینگ به شما این امکان را می دهد تا اندازه سرمایه خود را با هزینه سرمایه اندک افزایش دهید. این بدان معناست که می توانید پتانسیل سود خود را افزایش داده و در صورت کسب درآمد ارزهای متنوعی را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید. همچنین میزان اهرم های معاملاتی با توجه به کارگزاری انتخابی شما متفاوت است.