گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)

Market Newbie​​​​​​​

Farsi

گروه آموزشی مارکت نیوبی

Market Nebiwe (English)
ادامه مطلب

برای معامله‌گران مبتدی مزایای استفاده از کپی تریدینگ چیست؟

برای معامله‌گران مبتدی مزایای استفاده از کپی تریدینگ چیست؟

 

استفاده از این سیستم و پلتفرم می‌تواند مزایای زیادی در ‌بر داشته باشد که از دیدگاه‌های مختلف متفاوت است. چندین مورد از مزیت‌های اصلی از دیدگاه معامله گران مبتدی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. بلافاصله می‌توانند وارد معامله شوند: دیگر نیازی نیست وقت و زمان خود را برای تحلیل بازار گذاشته و خود را درگیری تحلیل های پیچیده کنید. کافی است یک حساب کپی تریدینگ بسازید و آن را به صرافی خود متصل کنید.
  2. موثر در میزان سود‌دهی: اگر فرد حساب کاربری منتخب شما شاخص‌های بهترین کپی تریدر را داشته باشد قطعا شما از حساب یک معامله‌گر حرفه‌ای استفاده می‌کنید که می‌تواند موثر در میزان سوددهی شما باشد. و افراد مبتدی را به آنچه که می‌خواهند برساند.
  3. راحت و آسان: کپی تریدینگ یکی از روش‌های دنیای مدرن است برای افراد مبتدی و شاید راحت طلب؛ که به راحتی با چند کلیک می‌توانند معامله‌گر خود را انتخاب کنند و فقط نظاره‌گر عملکرد معامله‌گر منتخب باشند. و اگر از معامله‌گر منتخب راضی نباشند، فقط با کلیکی می‌توانند اتصال خود را با حساب مورد نظر قطع کنند.
  4. تمرینی برای حرفه‌ای شدن: متاسفانه در کپی‌تریدینگ معامله‌گر ملزم به فاش کردن استراتژی خود نیست. اما قطعا نقطه خرید مشخص است. می‌توان با بررسی نقطه مورد نظر تا حدودی به استراتژی آن‌ها پی برد. و از تجربه و فوت فن کار آن‌ها استفاده کرد. (افراد باهوش قبل از اینکه خودشان چیزی را تجربه کنند از تجربیات دیگران استفاده می‌کنند)
  5. همنشین حرفه‌ای‌ها شوید: با استفاده کردن از کپی تریدینگ شما می‌توانید از بهترین کپی تریدر درباره معاملاتش سوال بپرسید و از تجربه آن‌ استفاده کنید. این مورد قطعا به موفقیت شما در آینده کمک شایانی خواهد کرد. (البته پاسخ دادن به سوالات شما جزء وظایف معامله‌گر منتخب شما نمی‌باشد)